ریحانه دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک + فیلم یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها

مهرام صدر جدول را از چنگ شیمیدر بیرون کشید| حسن زاده تاثیرگذارترین بازیکن دیدار مهم هفته

  • کد خبر: ۹۴۸۰۴
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
مهرام صدر جدول را از چنگ شیمیدر بیرون کشید| حسن زاده تاثیرگذارترین بازیکن دیدار مهم هفته
تیم بسکتبال مهرام با شکست شیمیدر در صدر جدول گروه ب قرار گرفت.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام تهران با برتری ۶۷ - ۶۲ مقابل شیمیدرقم، به عنوان تیم نخست گروه ب راهی دور بعدی بازی‌ها شد.
بازیکنان آغازگر شیمیدرقم: حامد حسین‌زاده، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، دوایت بایکس و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین طبع

بازیکتان آغازگر مهرام: مهدی کامرانی، آرن داودی، سعید داورپناه، الیجا هولمن و محمد حسن‌زاده
سرمربی: سید مصطفی هاشمی

آغاز بهتر مهرام
۳ امتیازی داورپناه زنگ آغاز مبارزه است. آرن سبد بعد را می‌گیرد و آلاده امینو حضورش در شیمیدر را با سبد اول این بازی برای تیمش جشن می‌گیرد. خود آرن سبد بعد را می‌گیرد. موتور هولمن هم روشن می‌شود. نوید رضایی‌فر و مهدی کامرانی امتیازآوران بعدی‌اند. هولمن پشت خط پرتاب آزاد موفق است و سینا واحدی هم کار او را اینطرف تکرار می‌کند تا مهرام ۱۳ - ۸ پیس بیفتد.

برتری شیمیدر در نیمه
دو پرتاب آزاد امیرحسین آذری و ۳ امتیازی سینا برای تساوی بازی کافی است. ۳ امتیاز امینو را آرن با یک شوت جبران می‌کند. هولمن و حسن‌زاده مهرام را به ۲۰ می‌رسانند و دوایت باکس این کار را برای شیمیدر می‌کند. حسن زاده و هولمن سبد نوید رضایی‌فر را تلافی می‌کنند، اما ۵ امتیاز سینا واحدی، شیمیدر را ۲۸ - ۲۴ برنده به رختکن می‌فرستد.

روز از نو، روزی از نو
حسین‌زاده، بایکس و امینو، اختلاف را بیشتر می‌کنند، ولی حسن‌زاده مهرام را به ۳۰ می‌رساند. بعد از تک امتیاز یوسف‌وند، ۳ امتیازی دوان سامرز دوباره بازی را جذاب می‌کند. هولمن هم اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد تا علی شهریاری که جای سامرز ۴ خطایی وارد زمین شده، کار را مساوی کند. آذری و بایکس، ۵ امتیاز دیگر می‌گیرند و شهریاری این بار پس از سبد هولمن ۳ می‌زند و کار را به تساوی می‌کشد. رافی و بایکس برای شیمیدر و داورپناه و حسن‌زاده برای مهرام سبد می‌گیرند تا تساوی ۴۶ در پایان وقت سوم نتیجه ثبت شود.

مهرام فاتح بازی هفته
دو پرتاب ۳ امتیازی پیاپی از داورپناه شاهین‌طبع را مجاب می‌کند تایم اوت بگیرد. در بازگشت دو تیم ران ۸ امتیازی شیمیدر با حسین‌زاده، رضایی‌فر، امینو و آذری، قمی‌ها را پیش می‌اندازد! در بازگشت داورپناه ۳ دیگری می‌زند. برتری چند بار دست به دست می‌شود تا ۳ امتیازی یوسف‌وند شیمیدر را به ۶۰ برساند. حسن‌زاده اختلاف را به حداقل می‌رساند. مهرام با لی‌آپ آرن پیش می‌افتد. تک پرتاب آزاد داورپناه و سبد زیبای حسن‌زاده، حساب کار را ۶۴ - ۶۰ می‌کند. شیمیدر از وقت‌های استراحت شاهین‌طیع در لحظات پایانی طرفی نمی‌بندد و سامرز و آرن با پرتاب‌های آزاد اختلاف را بیشتر می‌کنند. واحدی فقط فاصله را کاهش می‌دهد تا مهرام با برتری ۶۷ - ۶۲ صدر جدول گروه ب را در آخرین بازی گروهی از شیمیدرقم بگیرد.
محمد حسن زاده (۳۷:۰۷ دقیقه) با ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس گل و یک توپ‌ربایی دابل دابل کرد و با کارایی ۲۷، چهره برجسته میدان بود.
سعید داورپناه (۴۰ دقیقه کامل) با ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۱۴ دیگر بازیکن موفق مهرام و امتیازآورتربن بازیکن میدان بود.
آلاده امینو (۳۶:۰۳ دقیقه) با ۱۱ امتیاز و ۱۶ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۲۰ موثرترین بازیکن شیمیدرقم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->